BLOGGPAUS!

Publicerad 2011-03-24 10:02:41 i Allmänt,

Jag känner att jag inte kan blogga just nu, jag måste spendera tid med mina vänner och vara för mig själv. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska aldrig sluta tro eller ge upp hoppet, det är det sista jag tänker göra. Jag ska kämpa in i det sista och göra allt och ställa allt till rätta. Men det är tid som alla behöver ibland eller hur? Det känns lidligt för mig, jag lever på saft eller vatten och huvudvärkstabletter och sover 1-4 timmar /natt. Men det får jag ta, tänker ALDRIG ge upp. Jag ska vänta. Det finns många som har gett upp, men det tänker inte jag göra, jag har sett att det finns hopp för många, bara om man vill tro.

/Carin

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2011-03-24 18:27:26

även om vi knappt pratar längre så ska du veta att jag finns här för dig! <3

Postat av: till jossan

Publicerad 2011-03-25 11:24:57

tack det betyder jättemycket! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela