I'm not afraid, I believe in you.

Publicerad 2011-03-30 18:09:15 i Allmänt,

nu har jag tänkt lite granna och jag har kommit fram till att jag ska bli duktig och plugga som bara den tills maj. Egenligen har vi inte så mycket kvar men det känns som det, plus att jag har fått en massa beställningar på tavlor och tatueringsskisser. Men först och främst ska jag ta och göra klart lillemors tavla som är faktiskt snart klar. Jag ska hinna göra 2 matte prov + nationella i både matte och engelska, en rapport på svenskan, ett prov i medicinsk grundkurs och ett prov nu på fredag i blodtryck och sen har vi påsklov. Sen är det frid och fröjd och nästan maj, då far jag ner till helsingborg med mamma.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela