DON'T HOLD YOUR BREATH

Publicerad 2011-03-17 08:56:00 i Allmänt,

Idag blir det att fixa klart det sista i mitt rum:). Men före det har jag massa saker som ska göras. Jag ska till tandis och boka tid för jag har ont i mina tänder som jag snart ska få operera bort. Sen ska jag förbi vårdcentralen och boka tid där, och efter det ska jag umgås med evve och vi ska vara hurtiga och ta en springtur i det fina vädret och senare ikväll blir det skidor :).


Nu är det inte många dagar till Diva ska valpa och jag är väldigt nervös och hoppas på det bästa så att jag får en av hennes valpar i slutet av maj. Det är bara att hålla tummarna. Det var beräknat att jag skulle få en valp i april, men eftersom jag tackade nej till den andra uppfödaren så får jag hoppas att Diva får minst 3 bebisflickor :). hoppas hoppas hoppas! Dom är beräknade att komma nu på söndag :)

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela