det var ett tag sen..

Publicerad 2011-05-29 12:55:51 i Allmänt,

jag bloggade sist, men det har varit fullt upp innan min lilla rottis skulle komma hem. Det har varit helt underbart i skåne. Det är verkligen sommar där och när vi kom hem igår fick jag sån fett ångest. Jag fattar inte varför vi bor i en sån här kall grå håla egentligen när det finns så mycket bättre ställen att bo på. Men hur som helst är noomi hemma nu och vi har sovit till elva idag, helt sjukt! trodde att jag skulle få springa ut och in hela natten.. men inte det, vi båda var så galet trötta så vi tog sovmorron. Nu är det full rulle, ska ut och busen med den här lilla saken så att hon gör av sig med lite energi.

/Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela