ta mig härifrån!

Publicerad 2011-05-19 11:43:49 i Allmänt,

jag är så less less less. Hur ska jag göra? jag har ingen lust längre, vill bara ha tid att tänka på annat än bara en massa skola hela tiden. Allt har varit så jävla jobbigt på det senaste så usch, men det finns vissa stunder som har varit bra. Men jag behöver verkligen åka här ifrån och tänka på annat för annars kommer det aldrig att fungera. 

Idag ska jag plugga som en idiot! ska lämna in en bokrecension, göra klart min arbetsmiljöuppgift, prov imon och på måndag även tisdag, på onsdag ska jag väl också göra ett prov. Faaan vad det är mycket just nu, när allt detta är klart så går jag ifrån skolan och kommer inte tillbaka förrän till hösten.

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela