RÄKNAR DAGAR.

Publicerad 2011-10-16 14:20:37 i Allmänt,

äntligen går allt som det ska, nästa vecka packar jag väskan och rullar ner mot söder med magnus. Jag längtar som en galning, vill åka nu! Vill bara slänga in allt i bilen, lyssna massa bra musik och snacka massa goja med magnus och bara njuta att vi är påväg ner. Leif vet inte att jag ska komma till skara så det kommer bli en överraskning + att jag kommer ta med min lilla/stor vovve. Har saknat han jättemycket och nu är det inte många dagar kvar. Längtar som en tok att få träffa thereses lillbebis så det ska bli spännande och att gå på elsas dop. Känns ganska skönt att vi ska bila ner så vi kan åka runt lite överallt, vi ska till skara, allingsås och göteborg och sen säkert nån annanstans också. Så nu är det nedräkning.



/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela