En liten kul grej som hände idag ;b

Publicerad 2012-04-13 20:46:11 i Allmänt,



Träffade min gamla lärare när jag var och promenerade. Hon stanna och fråga vad min hund var för ras. När jag sa rottweiler backade hon några steg bakåt o sa: är dom inte farliga? Jag bara småskratta lite och frågade själv vad hennes hund var för ras, fast jag visste det redan. Men jag måste vara lite fräck ibland hehe ;p Hursomhelst kolla hon malligt på mig och säger "bichon havanais". Då sa jag, satan dom är ju som fan å bita en i fötterna och dom skäller som fan!! Då säger hon neeeh, dom är så fina så. Då sa ja.. Jaa, precis som en rottweiler. Bara för att jag har en rottweiler behöver den inte vara elak & aggressiv, och bara för att du har en söt liten mopp så betyder det inte att den är snäll bara för att den är liten.

Det roligaste av allt var att.. om jag inte hade sagt rottweiler så hade hon aldrig backat bakåt. Då hade hon stått bredvid mig som hon gjorde innan. Sånt där gör mig så förbannad! Jäkla kärring!! Men ändå lite smått kul att folk har respekt för just dom hundarna, då känner man sig säker iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela