Ny vecka

Publicerad 2012-04-16 09:29:18 i Allmänt,

hejhopp!

Redan en ny vecka, dagarna har gått såfort så man har nästan blivit lite dagvild ;b Sitter iallafall ute och myser i solen med musik i lurarna, det kan inte bli bättre! ;) Jag har sovit superdåligt inatt, vaknade av världens huvudvärk.. värsta konstigt :( Har varit vaken till och från hela tiden. Under natten har jag underhållit mig med lite musik och mobilspel.. sen har jag legat och kollat på hjärtat när han har sovit och småskrattat när han snackade i sömnen ;p Jag lyckades somna om nån gång vid 5 tiden iallafall.

Det som fick mig att somna var när hjärtat kom och höll om mig, då somna jag nästan direkt. Älskar att vara i hans armar, det finns inget mysigare och bättre! <3

Kommentarer

Postat av: martin

Publicerad 2012-04-16 11:59:53

sötiiiis<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela