TORSDAG

Publicerad 2012-04-05 13:24:31 i Allmänt,

hello!

Idag har jag vaknat vid 8 tiden fast innan de har jag kollat på klockan typ hundra gånger till och från och jag var superpigg ;b Sen vare värsta mysigt på morronen för att hjärtat var ledig så har myst med han hela morronen <3 fram till 11 tiden då jag for och släppte vovven på dundret så hon fick dampa av sig lite ;p Klockan 11.30 hade noomi tid hos farbror doktorn för hon skulle få sin 1års spruta, vitaminer och snygga till klorna lite grann. Men hon fick lite lugnande så nu har jag en fyllehund här hemma som knappt kan stå på bena hehe ;) Nu ska jag trycka i mig lite käk, har inte ätit nått än.. sen blire att slappa framför OC & ta hand om min lille bebis, tills jag ska och pierca mig! ;) herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela