GÅRDAGEN

Publicerad 2012-12-27 11:38:24 i

Igår for jag, Petra, Magnus och Erika till Luleå och slösade lite pengar. Jäklar vad mycket folk det var överallt. Efter lite shopping gick vi till baan thai och käka och sen stan igen 😄. Jag och Petra glömde bort att dom stängde fyra så vi var typ dom sista på shopping haha!! Innan vi åkte hem så for vi förbi donken och Max 😊👌. Älskar att åka bil när det är mörkt ute och att lyssna musik, jag somna nästan direkt hehe jag var såå trött. När jag kom hem var det en glad vovve som stod vid dörren och hade väntat på mig ❤. Efter ett tag gick jag och hjärtat ut med hunden, det var så jäkla kallt så när vi kom in hoppade vi i duschen och sen i sängen. Jag var svintrött. Har vaknat för ett litet tag sedan. Ska nog gå ut med hunden snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela