HELGEN

Publicerad 2012-12-10 10:43:00 i Allmänt,

Tjenis! 
 
Jag har inte orkat skriva när blogg.se appen tjorvar hela tiden!!!! Helgen har varit rätt så okej iallafall. Fredag har jag suttit med körkortsboken och sen fick världens skallebank så jag somnade ett tag. Tur att det gick över iallafall. Sen på kvällen kom petra och sanna så vi käka glass och bär och kollade X factor finalen och surra :) På lördan åkte jag vid lunch till mommo och lata. Men vi en långpromenad med hunden och sen baka vi. Kom hem vid halv åtta och då blev det mys med hjärtat ♥. Igår har vi inte gjort nått speciellt, kollat film, ätit pizza och bara latat oss hehe. Fast jag och petra tog en promenad med hundarna på kvällen, det var jätteskönt. När jag kom hem blev det fika och solsidan, sen hoppa vi i lådan. Det har varit en bra helg ändå. Nu ska jag börja måndagen med att kolla julkalendern och sen hämta ut mitt paket. Ha en bra måndag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela