4 JULI

Publicerad 2012-07-04 22:24:57 i Allmänt,

vilken bra dag det har varit, tack vare vädret!! Jag och petra har tagit en promenad till rotis och där satt vi oss och sola, vi fick faktiskt färg. Sen har vi gottat oss med melon och lite annat :). Vi har även hunnit vara förbi maria & gänget såhär på kvällskvisten :). Nu är jag hemma iallafall, ska slå igång ett avsnitt av svenska hollywoodfruar, det var som ett tag sen. Det är väl det som jag ska göra nu, sen väntar sängen och jobbelijobb imon.. jobbar dock em, men det kan vara skönt det också. Då slipper jag ju vakna så jävla tidigt;). Nu ska jag krypa ner i soffan och skriva till min saknade prins♥ och kolla tv. tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela