Fredag!!

Publicerad 2012-03-23 11:29:17 i Allmänt,

Tjabba!

Härligt med fredag. Vaknade vid åtta, kunde inte somna om efter att hjärtat for till jobbet.. så jag kikade tv ett tag sen blev det lite tråkigt så jag och mami åkte mot dundret och promenerade med vovven :) Idag händer det väl inte så mycket, hade tänkt fixa mitt rum med mamma.. kanske göra ett besök på dollar och uträtta lite andra saker ;b Imon blir de byn som gäller, ska dit för att fixa o dona med allihopa ;b Hoppas att denna dag går fort så att man får åka till byn :D tjing!!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-03-23 11:43:15

söt ehader:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela