Lördag

Publicerad 2012-03-24 17:18:03 i Allmänt,

vilken kanon dag det har varit :) Vaknade vid åtta tiden, gick ut med vovven och det var strålande sol ute. Vid 11 tiden drog jag mamma och oskar till dokkas, katti och cissi kom dit med skotern :) Vi har varit ute hela dan, grillat, cissi katti och jag tog en tur med skotern ner till sjön och kolla lite ;b Sen har jag hjälpt moffa med att mäta nå lister och vare nu va, vi båda blev less tillslut så vi satt oss i soffan och käka karra istället hehe ;p Vid två tiden ville oskar hem så vi plockade ihop lite saker sen åkte vi till stan igen. Hade vela stanna där längre men men.. Just nu ligger jag i sängen och kollar OC ska strax springa ner till tvättis och hjälpa mami, efter det blir de en promenix med fyrbentingen och efter det ska jag ta en lååååång dusch ;b tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela