-

Publicerad 2012-11-18 21:06:29 i

I fredags åkte jag och hjärtat till hakkas efter han hade slutat jobbet. Vi har inte gjort nått speciellt, pratat, kolla film och ätit massa godis, mys ❤ När vi kom hem igår åkte jag till mammas faster och grattade hon och hennes gubbe. Där blev det massa mat och annat gott, jag kom hem vid elva nån gång. Sen kom hjärtat hem och då kollade vi playa del sol.

Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag har varit på bb och hälsat på Tina och hennes lille bebis. Efter det åkte jag vill Mommo ett tag och sen kom hjärtat och hämta mig så vi skulle hinna se solsidan. Och nu sitter jag i soffan och kollar när min sötis spelar tv spel, ska nog gå ut med hunden och sen hoppa i säng och slå på ett avsnitt av playa del sol. Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela